Alla inlägg den 24 november 2011

Av jonna sandquist - 24 november 2011 21:43






 

Här är vi på färjan på väg till Finland, Maya har fått lite att pyssla med på restaurangen.





Maya spelar gitarr med mammas kusin Rosa.  


  

Maya är nyfriserad vid frukostbordet av mammas morbror Teemu, bakom syns mammas kusin Rene.


 

Maya på 85-års kalas med "mofa" och mammas farfar.


 

Mammas kusiner, faster och farfar på bild.

  

Maya spelade piano med mormor för oss på festen ;)

Vi hälsade även på mormor som träffade Maya för första gången-Uppskattat besök! 

  

Rene hos mormor också.

  

Gamle tanten Tuffi har vi nog träffat för sista gången.

 

På färjan på hemvägen passade Maya på att ringa några viktiga samtal!

  

På morgonen tittade vi på utsikten från hytten när vi närmade oss hamnen.

  

Sen sov Maya ett par timmar på E4:an hemåt.


Det var en kort sammanfattning på vår första Finlands resa med Maya =) 















Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards